22.7.2015
Společnost Procter & Gamble věnovala 883 150 korun České olympijské nadaci. Prostředky byly vybrány v rámci charitativní akce, která trvala od 3. 6. do 21. 7. 2015. Během této doby směřovalo 1 % z ceny každého prodaného výrobku značky P&G v obchodech Tesco na podporu dětského sportu.
„Aby děti nepřicházely o nadšení a radost ze sportu jen kvůli nedostatku finančních prostředků, uspořádal Procter & Gamble charitativní akci na podporu České olympijské nadace,“ říká Juraj Králik, manažer korporátní komunikace Procter & Gamble. „Děkujeme každému, kdo si zakoupil v prodejnách Tesco výrobek P&G a přispěl tak jedním procentem z ceny sportujícím dětem,“ doplnil Juraj Králik.
Sport je důležitou součástí zdravého vývoje. Rozvíjí děti nejen fyzicky, ale také je po psychické stránce připravuje na budoucí život. Pomáhá formovat jejich charakter, vytváří nová přátelství a také přináší radost a zážitky na celý život. „Bohužel některé děti kvůli nedostatku financí nemohou sportovat. Proto si velmi ceníme každého, kdo nám pomáhá hledat prostředky, které jsou určeny právě znevýhodněným mladým sportovcům,“ vyzdvihuje úsilí společností Procter & Gamble a Tesco prezident České olympijské nadace Jan Železný.
Část vybraných finančních prostředků je určena na konkrétní věci pro děti – sportovní vybavení, sportovní kurzy, kroužky nebo soustředění. Z druhé části výtěžku byl uspořádán dětský sportovně-dobrodružný kemp u Vranovské přehrady, kde si s dětmi ze znevýhodněného prostředí zasportovala i Miroslava Knapková, patronka České olympijské nadace a olympijská vítězka ve skifu z roku 2012.